måndag 12 april 2010

Filip Fjäril

Plåtade filip fjäril i fredags. Blev lite annorlunda bilder mot de jag brukar ta, men jag gillar dem! Hans musik kan ni se på hans myspace.

Har börjat praktisera på karlskoga-kuriren igen! Den här gången blir det hela 2 veckor också! Blir skitkul! Idag hade jag två egna jobb till o med, brukar bara bli ett om dagen. Aja, nu ska jag ta över det där stället, men först sthlm imorrn! Hoppas verkligen jag orkar upp imorrn, för känner mig krasslig så in i vassen(passande till bilderna på filip)(fan va dålig haha).

100412-6

100412-5

100412-4

>100412-3

100412-2

100412-1

3 kommentarer:

Agnes sa...

jag vet inte hur många gånger jag har sagt det nu men; du är så himla duktig johan! :)

Sandra sa...

skit fina bilder baby! :)

johan sa...

Tjena!

Har kollat igenom din blogg nu på kvällskvisten. Riktigt fina bilder!
Bra jobbat!
Gillar speciellt serien på Ivar.

Ha det fint!