onsdag 4 februari 2009

Comeback?!



Har planer på o börja blogga igen. Hur det håller sig vettefan men vill göra ett försök, men då får ni fan kommentera, annars äre ju inge roligt.

Sitter just nu och borde skynda sönder på min redovisning om en musik genre som vi har i uppgift på engelskan, sjuk jobbigt. Ska stå och prata i 4-5 minuter om en genre som jag inte hittar något intressant om, bara att redovisa är ju jobbigt i sig. Det sjukaste är att vi inte haft någon i närheten så här svår uppgift på svenskan, hur går det ihop? Vi har till o med samma lärare i de ämnena.

En annan sak som är frustrerande är att jag letar sönder efter en nikon d3(begagnad) till hyggligt pris men inte fan vill nån sälja en sån. Det säger ju iofs att de är nöjda med dem, vilket är bra när jag väl får tag på en, men så jävla jobbigt o vänta, nästan så man går o köper en d700, fast risken finns att jag skulle sakna det som d3 har och inte d700. Varför skriver jag om sånt här? Inte direkt så att ni bryr er, eller kanske ens fattar nåt. Hittade ett skitbra blogginlägg som beskriver min situation.

Skolan är bra annars, iaf de ämnen som inte är de "vanliga". Webdesign är riktigt kul o lära sig faktiskt även om det är svårt(om jag inte haft det hade "blogginlägg" stått som en vanlig länk).

Aja är väl dags o runda av, ska försöka ha nåt inressantare o skriva om nästa gång jag bloggar.
Om ni vill att jag fortsätter vill säga? Får jag inga kommentarer så ger jag fan i det, comments keep me livin' (;

PS. sommarn har aldrig varit mer efterlängtad, aldrig känt såhär, men vintern suger så hårt jämfört med sommaren! Lutar åt utlandsflytt under vinterhalvåren efter gymnasiet, nån som e på?

2 kommentarer:

Amn sa...

din första kommentar :D lala amanda är bäst

Charles sa...

Vad har d3 som inte d700 inte har? Lite mindre om man sätter bat. grepp på d700. Kommer du använda färgföljnings fokus?

-Kalle