onsdag 11 februari 2009

"If you would not be forgotten,
As soon as you are dead and rotten,
Either write things worthy reading,
Or do things worth writing"
dessa sanningens ord stor på min nya keps, that's some deep shit!

Jag vill också bli nåt, som så många andra förståss. Fotografering ligger väl närmast, men det spelar inte så jättestor roll vad det gäller, bara att känna sig uppskattad, den känslan är grym. Det är inget jag vill uppnå med utbildningsmeriter eller så, helst nåt mer personligt. Kan väl gälla kärlek och vänskap också. Vänner har jag men kärlek finns fortfarande på önskelistan.

Blev ovanligt filosofisk, haha.

Jag som tjatar om kommentarer hade tydligen gjort en stor miss, får väl tacka Olivia för att hon uppmärksammade det. Men nu kan iallafall alla som inte har blogger kommentera också, så kör på!

8 kommentarer:

Anonym sa...

asså shit hon den där olivia verkar va värsta bra!

Ugglan sa...

aarå, olivia;)

Anonym sa...

as nice words dudde :D

Anonym sa...

snygg bild :D!!!!

Anonym sa...

ugglisch du är mycket bra du! :)

Anonym sa...

äre en ny glugg eller är det 50 mm?

Ugglan sa...

50mm, tog den i september typ:p när vi fota med skolan

Anonym sa...

Du har blivit utmanad!!

Länka till den som utmanat dig
Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.